Klacht Ullapopken.nl: Betaald met ideal en niet geleverd

Klachtnummer
# 616074
Gebruiker
T.J.C. Metz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb eind juli een bestelling geplaatst voor 19,90.
Deze betaald met ideal en geen bevestiging ontvangen.
29 augustus gebeld hierover en krijg te horen dat er niet geleverd mag worden op mijn adres.
Reden dat ik geblokkeerd zou zijn.
Nu vroegen ze of ik betalings achterstand heb, ik kan me niet meer herinneren wanneer ik daar besteld heb voor het laatst, ruim 12 jaar terug.
Ik vindt het erg dat ik betaald heb, niks meer hoor en dat er dus niet geleverd wordt.
Nu geannuleerd en ik wil mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug en nooooooit meer bestel ik daar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ullapopken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ullapopken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen