Wij vinden dat Ullapopken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ullapopken.nl: Geen geld terug na retournering en slechte communicatie
Details
Klacht
Goedendag,Het is inmiddels een paar weken verder... ik heb al meerdere mails gestuurd naar ze.
Het gaat om mijn bestelling nr: 2522015484
Ik heb deze twee wandel broeken via de winkel geretourneerd naar jullie. Maar ik heb nog geen geld terug gehad en vroeg mij af wanneer ik deze kan verwachten. We zijn inmiddels een kleine 4 weken verder en ik neem aan dat jullie de retournering inmiddels ontvangen hebben. Nou las ik in hun reglementen dat je het verzend bewijs goed moet bewaren. Deze heb ik helaas niet meer kunnen vinden, maar ik neem aan dat ze mijn bestellingsnummer ook kunnen gebruiken om het te checken. Ik zou graag wat duidelijkheid willen krijgen waar ik aan toe ben. Bij alle mails die ik heb gestuurd kreeg ik binnen een paar minuten een automatisch antwoord mailtje met excuses dat de bestelling nog niet geleverd was, maar dat slaat nergens op. Mijn vraag/klacht is dat ik wil weten wanneer ik mijn geld kan terug verwachten. Ullapopken reageert en communiceert slecht.
Gewenste oplossing
Ik wil graag duidelijkheid wanneer ik mijn geld terug kan verwachten en of de retournering überhaupt is aangekomen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.