Wij vinden dat Ullapopken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ullapopken.nl: Onterecht aanmaning gekregen - nepactie
Details
Klacht
Eind mei heb ik een bestelling geplaatst bij Ulla Popken en ook netjes geleverd gekregen. Als nieuwe klant kreeg ik een kortingscode van 15 procent. Ik kocht dure sandalen van ruim 200 euro, maar ik kreeg (tenminste, dat dacht ik) 15 procent korting. De andere artikelen stuurde ik terug en ik betaalde netjes het openstaande bedrag. Vandaag (eind juli) krijg ik uit het niets een aanmaning in de brievenbus van 22,75 euro. 7 euro aanmaningskosten (???) en blijkbaar is de korting ingetrokken? Ik heb niet eerder een betalingsherinnering gekregen en de op de aanmaning staat de datum van 20 juli als uiterste betaaldatum en dat terwijl ik de brief pas op de 22e heb ontvangen. Kijk Ulla Popken, ik heb nog nooit een betalingsachterstand gehad - waar dan ook. Dus die 22 euro nog wat, die heb ik betaald. Maar ik zal nooit, maar dan ook nooit meer iets bij jullie bestellen en ik hoop dat dit berichtje anderen ervan behoed dat ook niet te doen.Gewenste oplossing
22,75 euro terug en excusesBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.