Wij vinden dat Ullapopken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Ullapopken.nl: UllaPopken wil mijn bestelde jas niet leveren voor de prijs waarvoor ik deze kocht.
Details
Klacht
Op 30.04.22 een jas besteld voor 84,99. Via PayPal opdracht gegeven tot betaling Op 02.05.22 mail ontvangen van UllaPopken dat zij het artikel op dit moment niet kunnen leveren en "zullen er alles aan doen om uw bestelling snel te kunnen versturen. Indien wij tegen de verwachting in niet meer in staat zijn het door u gewenste artikel te verkrijgen zullen wij uiteraard onmiddellijk weer contact met u opnemen." Daarna niks meer gehoord. Op 07.05.22 zelf gemaild hoe de zaken ervoor staan, komt de jas nog wel of niet. Alleen een bevestiging van ontvangst mail gekregen. Vandaag gekeken op de website en de door mij bestelde jas (en in mijn bestelde maat) is gewoon te bestellen met 2-3 dagen levertijd, alleen voor de prijs van 169,99! Klantenservice gebeld en die zeggen dat de bestelling van mij geannuleerd staat (heb ik zelf niet gedaan, noch hebben zij hiervan bericht gestuurd) en dat ze me alleen een korting kunnen aanbieden op de prijs van 169,99 van 20%. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan. Ik wil graag een klacht indienen want voor mij ruikt het naar oplichting, oftewel zij willen mij de jas niet leveren voor de prijs waarvoor ik hem kocht. (Het Otto-arrest is niet van toepassing, jassen worden verkocht tussen 60-300 euro dus 90 euro is geen vreemde prijs voor een zomerjas)Gewenste oplossing
Levering van de door mij bestelde jas - die blijkbaar niet is uitverkocht zoals ze stellen - voor de prijs van de verkoop op 30.04.22- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.