Klacht Ultimate Cleaning Service Almere: Opgelocht

Oostermeijer1

Gisteren heb ik gebeld i.v.m. een verstopt riool. De werknemer zei dat de pot van de muur moest. Hij heeft de kitrand doorgesneden, maar kreeg de pot niet van de muur. Hij zei dat hij gebeld had naar het bedrijf en dat een collega het ging overnemen. En de kitrand zou ook geregekd worden. Ik moest 75 euro pinnen (niet het gehele bedrag van het starttarief van 164 euro. Dat leek heel coulant) Dit bedrag zou verrekend worden met zijn collega. Toen de man weg was, drong het pas tot mij door dat er iets niet klopte... Ik keek op de kopie factuur (Die ik niet ondertekend had, maar na het pinnen in mijn handen gedrukt kreeg) en zag dat er 35 euro voorrijkosten en 40 euro annuleringskosten waren berekend. Ik heb 3x met het bedrijf gebeld en kreeg steeds te horen dat ik in de planning stond. Maar je raadt het al: ik heb niemand meer gezien. Als ik de andere reacties lees, maar goed ook. Maar toch... Ik heb 75 euro betaald voor het vernielen van de kitrand van mijn toiletpot en de verstopping is er nog steeds... O ja, de boeking ging via ros- service, maar ik heb betaald aan Ultimate cleaning service.

Mijn geld terug en kosten voor de kitter betalen.

Wij vinden dat Ultimate Cleaning Service Almere hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ultimate Cleaning Service Almere?