Klacht Ultimoo Group: incasso kosten net zo hoog als de hoofdsom

annemarie

geen factuur gehad van videma, tot we een brief kregen van incasso ultimoo. Hoofdsom factuur videma 264,10 de incasso kosten van ultimoo 250,00!!!!!! Bijna net zo hoog als de hoofdsom zelf, dit is gewoon te absurd voor woorden. Volgens de incasso wijzer mag dit niet eens en dit wilde ik melden want er zijn genoeg mensen die erin trappen en hun eisen dat je het betaald.

gewoon de normale factuur van videma

Ultimoo Groep
    In goede orde ontvingen wij uw klacht Op basis van ons klachtreglement dien ik deze klacht met u af te handelen.Zodoende ben ik verzocht om namens Ultimoo Incasso uw klacht ter hand te nemen en u te voorzien van een inhoudelijke reactie. Bij lezing van uw klacht begrijp ik dat deze zich toespitst op:
    - Niet ontvangen van facturen en/of herinneringen
    - De hoogte van de opgeëiste incassokosten Gezien de inhoud van de beantwoording en de lengte van mijn antwoord (wat helaas niet op deze website past) zal ik u met een paar minuten een antwoord per e-mail doen toekomen.Erop vertrouwende u van een passend antwoord te kunnen voorzien
    annemarie
    Ultimoo, geeft aan dat ik gewoon de gehele boete moet betalen van 250 euro terwijl er een minimum boete is van 15% en maximum van 250 euro. Ze houden vol dat wij wel degelijk de post van videma zouden moeten hebben ontvangen dus zijn wij leugenaars. Wij hebben nogmaals geen post ontvangen van videma en ik wil best een boete betalen maar dan 15% over het bedrag en geen 250 euro. Ik heb geen getekend contract ,niks.
    Ultimoo Groep
    Geachte mevrouw Hennekes,Uw klacht is meer dan voldoende beantwoordt buiten dit gremium om ivm privacy redenen. Wij zullen met cliënte bespreken hoe zij de zaak voort wenst te zetten, echter aangezien u niet voor het eerst in gebreke bent gebleven bij cliënte zal mogelijke coulance in uw ogen wederom tegenvallend zijn. Via deze site zal ik niet meer reageren in deze zaak aangezien er dan te diep op de zaakinhoudelijke en wettelijke materie moet worden ingegaan. Daarvoor acht ik deze openbare plaats op het www niet de geschikte plaats.
    Ultimoo Groep
    Afhandeling zal niet via dit forum worden geregeld. Er wordt verder via e-mail correspondentie gevoerd.

Ook een klacht indienen over Ultimoo Group?