Klacht Ultimoo Group: Telefonische stalking

Pathfinder

Ultimo heeft mij diverse keren benaderd op mijn privé nummer. Ik heb keer op keer aan gegeven dat ik de zaak met Fit for Free Abonnement beëindiging niet telefonisch afhandel. Dat ze met een incompleet dossier werken. Fit for Free kent mijn standpunt, over de beëindiging van het abonnement. Hierover is uitvoerig gecorrespondeerd. Keer op keer wordt ik toch telefonisch door Ultimo geïntimideerd, met het indringende verzoek dat ik toch moet betalen en dat er nu verdergaande stappen worden ondernomen. Ik ben van deze vorm van stalking niet gecharmeerd en vind dat zij ongewenst psychologische druk op mij uitoefenen en via ontoelaatbare intimidatie mij tot betalen proberen te dwingen.
Referentie Ultimo: 37206616

Ultimo houdt op met telefonische stalking. Communicatie vind alleen schriftelijk plaats en alleen als er iets nieuws te melden valt.

Ultimoo Groep
    Geachte heer Cadel,Als klacht coördinator heb ik uw klacht alsmede het dossier bekeken. Ik zal mij op dit openbaar forum uiteraard niet uit laten in details welke uw privacy zouden kunnen aantasten. Ik kan u aangeven dat ik uw klacht in een persoonlijk mail zal beantwoorden en één en ander uiteen zal zetten.Op 1 aspect wil ik wel in gaan aangaande uw klacht. U heeft aangegeven ons te voorzien van uw standpunt op schrift alsmede een gehele onderbouwing. Deze hebben wij tot op heden niet ontvangen waardoor u opnieuw bent benadert om alsnog tot een oplossing te komen. Van enige vorm van Psychologische druk is derhalve geen sprake. Ultimoo wil de zaak voor U en cliënte oplossen. Tot een oplossing komen doen we echter buiten dit openbare forum om, gezien eerder genoemde redenen.
    Pathfinder
    Ze doen het voorkomen dat ik niet reageer. Dit is bezijdens de waarheid. Het is echter niet mijn taak om hun dossier te complementeren. Er is uitgebreid correspondentie met Fit for Free geweest. Zij zijn de opdrachtgever. Kennelijk is deze correspondentie niet overgedragen.
    Ultimoo Groep
    Geachte heer Cadel,De informatie van cliënte heeft mij inmiddels bereikt. Zoals aangegeven zal ik u buiten dit forum om berichten ten aanzien van mijn bevindingen ten aanzien van uw geschil met cliënte.

Ook een klacht indienen over Ultimoo Group?