Klacht Ultimoo Group: WAANZINNIG OM ZO OM TE GAAN MET JE KLANTEN. DIT WAS OVERMACHT.

Klachtnummer
# 294254
Gebruiker
Arts & Auto.
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Hosnet is mijn webhosting. Mijn laptop heeft systeemcrash opgelopen rond september/oktober 2017. Ik kon en kan nog steeds mijn harddiskbestanden niet benaderen. Mijn Outlookbestanden kan ik tot nu toe niet benaderen. alle nota's van Hosnet liep via deze laptop. Ik kon niet weten dat ik moest bestalen. Ik werd pas wakker geschud toen een brief kwam van Ultimoo overhandigd door een van de buren uit de verzamelbedrijfjes.
Ik had direct het hoofdsom € 45,- betaald wat ik normaal was verschuldigd voor een jaarabonnement.
Een bedrag van € 9,45 voor extra administratiekosten vond ik onredelijk gezien de bovenstaande systeemcrash. En ook gezien het feit dat ik 3 domeinnamen heb lopen bij Hosnet en altijd keurig op tijd heb betaald.
Ik moet nu een boete betalen van € 49,45!!!

Ik vertik dit ten enen male te betalen.

De oplossing

KWIJTSCHELDING VAN BOETE EN OVERBODIGE ADMINITRATIEKOSTEN.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ultimoo Group?