Klacht UltraBright Clinic: 'Proefpakket' onterecht afgeschreven en zonder enige vermelding €80,67 afgeschreven.

Ho even!

Proefpakket thuis afgeleverd, tevreden met het product, maar verrassing! Groot bedrag van 80,67 van mijn rekening afgeschreven en betaling ingetrokken, logisch. SEPA gemaild dat het een fout betrof, omdat ik niets bijbesteld had. Geen reactie, maar misschien was deze klacht bij de verkeerde partij ingediend. Vandaag, 21 mei 2015 heb ik nagebeld naar Ultra Bright Clinic vanwege herinnering. dat ik een factuur. Gelijk uitgeschreven. Godzijdank. De uitleg: u heeft 3 sticks ontvangen, terwijl er 1 als proefpakket werd beschouwd. Een erg interessant gegeven... Ik gaf aan dat ik de twee ongebruikte sticks met liefde wil opsturen, zodat ik van mijn proefpakket mag gaan genieten. Maar omdat het te lang geleden is, heeft dat geen zin meer, vreemd. Dit lijkt op een bepaalde manier van oplichting die creatief te noemen is. Ik wil hier een oplossing waarbij een brede witte glimlach verschijnt en ultrabright niet in waarde hoeft te dalen.

Gewenste oplossing is uiteraard dat ik de twee ongebruikte sticks alsnog terugstuur, aangetekend. Uiteraard ga ik er vanuit dat deze factuur gecrediteerd gaat worden, omdat dit geen professionele manier van werken is en schadelijk is voor de gemoedstoestand. Gelukkig zijn m'n tanden 'nog' niet aangetast ;) Een proefpakket die een verkapte verkoop inhoudt is niet rechtvaardig en er gaat zeker een klacht geschreven worden.

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?