Klacht UltraBright Clinic: administratieve fout van ultrabright clinic

Klachtnummer
# 100343
Gebruiker
emka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 16-02-2015heeft een eenmalige automatische afschrijving plaatsgevonden a 79,99 naar premium plus international.ag
krijg notabene een aangetekende mail van alektum incasso dossier 128315 .
meerdere malen contact gehad met genoemd incasso bureau maar geen antwoord.
graag wil ik dat u contact met alektum opneemt en genoemd probleem voor mij gaat oplossen. Hoop dat u hier even de moeite voor wil nemen. Kan met u altijd bewijzen overleggen dat ik betaald heb.

De oplossing

Nogmaals hoop ik dat u contact op wil nemen met genoemd incasso bureau en het een en ander uit de weg te ruimen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen