Klacht UltraBright Clinic: Alektum incasso betreft UltraBright Clininc

Karijo

Bij het ingaan op een 'gratis' proefpakket van UltraBright Clinic moest ik verzendkosten betalen van rond de 4 euro. Dit heb ik gedaan. Het proefpakket heb ik na wat mail verkeer gekregen alleen was dit ook pas na 3 weken. Toch nog maar het internet opgegaan en wat blijkt, het stikt er van de klachten over. Mail gestuurd dat ik het pakket niet meer wil. Hadden ze dit toch al opgestuurd. Bij ontvangst gelijk terug gestuurd, wat mij ook weer geld koste. Na een week nog geen reactie. Ik ben er dus weer achteraan gegaan en nu zou er wat verkeerd zijn gegaan maar uiteindelijk zouden ze het toch ontvangen hebben. Ik heb er bij gezet geen verdere betalingen en leveringen te willen ontvangen en na enige tijd toch bericht gehad dat het in orde zou zijn. Jammer dat er opeens een brief op mijn deurmat ligt van een betaling en vervolgens nog een brief van een incasso bureau. Ik ben niet van plan dit te betalen..

Geen brieven van UltraBright Clinic en geen brieven meer van het incasso bureau Alektum incasso.

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?