Klacht UltraBright Clinic: betaling

Klachtnummer
# 101215
Gebruiker
stephanievandoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu een tweede brief ontvangen met een rekening, maar ben niet van plan hem te gaan betalen ik heb geen abonnement aangevraagd het was een proefpakket en geen abonnement dus ik betaal helemaal niks

De oplossing

Dat mijn rekening komt te vervallen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen