Klacht UltraBright Clinic: Betaling ultrabright?

Klachtnummer
# 95453
Gebruiker
Dasilva103
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 maanden geleden 3 pennen gekocht bij ultrabright en direct betaald (€3,99).
Nu krijg ik nog een rekening van €80,65?! Ik heb nooit een abbonement of iets dergelijks getekend bij hun en heb ook contact opegnomen, maar heb er nog niets van gehoord.
Ik ben ook niet echt van plan om dit te betalen.

De oplossing

Ik wil weten waarom ik €80,65 moet betalen, ik heb namelijk direct te pennen gekocht toen ik ze besteld heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen