Klacht UltraBright Clinic: doorlopende machteging

Klachtnummer
# 108801
Gebruiker
henk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb direcht een mail gestuurd naar info@ultrabrightclinic.com.
dat ik mijn doorlopende machtiging intrek.ben daar helemaal niet mee eens voel mij belazert.heb tevens een mail gestuurd dat ik mijn abonnement op ultrabright clinic op zeg
heb een mail gekregen dat ik uitgeschreven ben.heb 3,99 overgemaakt voor proefpakket wil dit niet eens meer ontvangen heb ik ook in mail gezet,ben benieuwt als ik het geld nog terug krijg

De oplossing

wil af van de doorlopende bank machtiging incasso

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen