Klacht UltraBright Clinic: Gratis pakket invullen en dan uiteindelijk verzendkosten moeten betalen en meer

Ronaldkrijt

Gratis pakket invullen en dan uiteindelijk verzendkosten moeten betalen. Als je daarmee instemt krijg je ongevraagd een pakket met meerdere pakketjes en als je deze niet binnen 14 dagen terugstuurt moet je € 79,99 betalen en daarna krijg je ongevraagd om de twee maanden een vervolgpakket van € 79,99. Tevens geven zij middels een "Stichting Foundation Docdata Payments" dat doormiddel van de betaling van de verzendkosten je een SEPA-incasso machtiging hebt afgegeven en dat mag helemaal niet en is onwettig.
IK heb het ontvangen pakketje niet aangebroken en uitgepakt. Ik zal het pakketje aangetekend terugsturen.
Oplichters zijn het!!!!!!

Ik wil uiteraard geen contract maar dat moet opgelost worden doordat ik het gehele pakket ongeopend terugstuur d.m.v. een aangetekend pakket.
Tevens wil ik het geld terug van mijn verzendkosten daar op het moment van het invullen van een proefpakket deze regels niet waren aangegeven!
Ik wil dat dit soort praktijken van oplichting van dit bedrijf stopt!!!

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?