Klacht UltraBright Clinic: Gratis proef pakket! Alleen verzendt kosten.

Nandajacobs

Hoi
Ik kreeg een proef pakket van ultrabrightclinic thuis helemaal blij.
Want moest alleen 3.99 verzendt kosten betalen. Mijn vader een gegeven en vriendin.
Ik dacht zal de recensies is lezen of het ook echt werkte maar nu schrok ik!!!
Want je zit gewoon aan een abonnent vast stelletje....
Ik heb dit goed gelezen gratis proef pakket. Alleen 3.99 verzenden.
Ik wil dit helemaal niet stond ook niet vermeld toen ik het bestelde. Heb thuis die dingen eruit gehaald en hoppa proberen die hap. Vind het zo onbeschoft dat je achteraf moet betalen terwijl het niet vermeld staat bij je gratis pakket. Alleen je verzendt kosten iedereen gaat hier dan van op aan zeker met sociaal media op Facebook klikt iedereen er even snel op. Nee dit is gewoon op lichting ik wil nooit niks meer en ook mail gedaan van waar mij 3.99 verzend kosten is afgehouden. En lees ik ook op hun site dat als de verpakking gebroken is!! Nou bij mij was alles gewoon open hoor en niks geseald. Niks van mijn rekening .

Ik eis dat er niks van mijn rekening af gehaald word. Dit hadden ze duidelijk tijdens het bestellen erbij moeten zetten. Maar er staat alleen 3.99 verzend kosten meer totaal niet!!!!! Oplichting is het. En wat je krijgt is niet geseald dus ik zie zelf nog geen eens of het nieuw is. Echt schandalig dat ik het zo lees op internet. En ik wilde alleen kijken of het werkt maar meteen komt het slechte te staan. Je kunt het niet maken gratis pakket en dan aan komen met versturen dat er nog kosten bij komen. Oplichting is dit me doosjes waren ook open dus hoe kun je dit dan ongeopend terug sturen ik heb er al 2 andere blij mee gemaakt waren open dus. Ik eis nooit niks meer met dit bedrijf te maken te hebben. En ze duidelijk zijn voor iedereen en geen advertenties meer op Facebook mogen plaatsen!

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?