Klacht UltraBright Clinic: heb een monstertje besteld ,,,nooit gekregen maar wel factuur van 80,65 euro

Klachtnummer
# 118864
Gebruiker
michel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

monster besteld voor 3.99 euro,,,nooit gekregen ,,maar wel een factuur voor de vervolg zending ,,,ik bel heel veel met t nr 0205106939,,maar wordt niet opgenomen of beantwoord,,,nuu een brief van een incasso gehad ,,maar ik betaal helemaal niets voor iets wat ik niet gehad of besteld hebt

De oplossing

ik wil niets met dit oplichtinsbedrijf te maken hebben ,,,alleen facturen sturen maar geen product,,en dan ook nog eens een rekening van 80,65 euro sturen , geen contract,geen product ,helemaal niks

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen