Klacht UltraBright Clinic: Heb op 16 december 2014 afgemeld. Was direct uitgeschreven

Klachtnummer
# 97860
Gebruiker
Maastricht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nu krijg ik een herinnering dat ik 80.85 euro moet betalen, anders komen er kosten bij. Heb niks meer ontvangen en toch betalen ????

De oplossing

Dat deze factuur wordt teruggetrokken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen