Opgelost door UltraBright Clinic: IK heb alléén een proefpakket besteld , nu lees ik dat ik een doorlopender afschrijving heb,wat ik niet wil.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99721
Gebruiker
R.M.G.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik schrik me rot, door dat Ultrabright me maild dat ik een doorlopende afschrijving heb gedaan, Ik heb aléén het proefpakket besteld, zo ben je toch niet vrij in het beoordelen???
graag bericht terug vr. gr.. Mevr. Regina Hof Jacob van Neckstraat 290 8023XZ Zwolle
Wat moet ik doen , mijn bank inlichten?

De oplossing

een éénmalige afschrijving van 3,95 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    R.M.G.
    Datum
    moet nog het antwoord afwachten!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.M.G.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen