Klacht UltraBright Clinic: Ik toonde interesse voor een PROBEERVERPAKKING en niet een abonnement!!

Media Eagle

Wordt ik nou in de maling genomen of wat?

Maak vanavond bij thuiskomst n verpakking open met 3stiften en n foldertje..
Voor de rest "totaly nothing"!
Van binnen had ik DIRECT iets: "ff verpakking dichtlaten en ff foldertje lezen!
Even mn emailtje gelezen v enkele dagen geleden toen ik via "Ideal n probeerverpalking voor ÉÉN stift á 2.99 of 3.99 had betaald. Zie ik me toch n wazig mailtje over n incassobureau dat als intermediair is aangesteld om "abonnementgelden te innen"!! En zie ik bedragen staan van €79 euro! Hier heb ik NIET voor getekend danwel goedkeuring voor gegeven!! Mooi alles dicht gelaten en ga morgen eerst even informatie inwinnen bij mijn rechtsbijstandverzekering, en (indien nodig) zal ik vanuit m'n werk (Media), zorgen dat indien dit dubieuze en/of misleidende praktijken betreft, hier in minimaal twee consumentenprogramma's op tv aandacht aan zal worden besteed.
T voelt mmt niet goed nu ik ook allemaal soortgelijke klachten lees!

NIET op voorhand een abonnement en anders RETOUR van de tubes en credit van mijn betaling!!

(Ik houd u allen op de hoogte "wanneer", "op welke manier" en "hoe" deze zaak is opgelost!! (En indien deze zaak blijkt te stinken zal ik mijn werk hierachter zetten!!
(Hoewel er van ons medewerkers JUIST altijd word verwacht dat we zèlf minimaal de 1e stap zelf doen..... nou: bijdeze !!

Keep you all informed!

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?