Klacht UltraBright Clinic: KLACHTNa plaatsing van de bestelling van een gratis proefpakket en betaling van porti, het pakket ontvangen. Vandaag krijg ik zo

Mojgan

KLACHT Na plaatsing van de bestelling van een gratis proefpakket en betaling van porti, het pakket ontvangen. Vandaag krijg ik zo maar een nota van € 79,99 met als omschrijving: Ultrabright -T4W start. Tevens zou ik een machtiging hebben afgegeven aan Stichting Foundation Docdata Payments voor incasso ten name van Premium Plus International AG. Tijdens het bestellen ben ik niets tegen gekomen van herhaal bestellingen of een lidmaatschap. Heb via de mail aan Docdata gemeld dat ik geen incasso wil. Tevens zal ik dit aan Ultra Bright melden

Weg met die oplichterij, Ik wil niks meer met jullie te maken hebben en wil nooit meer iets van jullie via mail of wat aan ook te krijgen. UIT JULLIE SYSTEEM VOOR ALTIJD OPLICHTERS.

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?