Klacht UltraBright Clinic: Misleidende advertentie op internet van UltraBright Clinic

Oetsinameinds

Kun je deze nieuwsbrief niet goed lezen? Klik dan hier om deze online te bekijken.

Iedere dag, een steeds wittere lach!

IEDERE DAG, EEN STEEDS WITTERE LACH!

Een winnende glimlach, het flitslicht van een camera en de fonkelende vlam van je aansteker zijn acceptabele dingen die je en public voorbij kan laten flitsen. Maar een gele lach is geen winnende lach.

Wil jij een stralende witte lach? Dat kan! Ter introductie van ons nieuwe product zijn we op zoek naar 500 mensen die de Ultrabright Whitening Pen vrijblijvend willen proberen.

PROBEER HET NU GRATIS!

Je ontvangt deze mail omdat je met oetsina@casema.nl hebt meegedaan aan een online actie van DailyPromo.
Wil je geen e-mails meer ontvangen van DailyPromo? Dan kun jij je hier eenvoudig uitschrijven.

[Deze informatie is verwijderd]

Niets betalen omdat ik gratis de pen wilde uitproberen en ik wist van de verzendkosten die heb ik netjes betaald. Nu bieden jullie mij aan de helft van de 80 euro te betalen (dus 40 euro) ook dit vind ik niet passend ik wist het immers niet toen ik op het knopje drukte van ik wil gratis de pen uitproberen. Ik behoorde toch tot de 500 mensen die dit GRATIS mochten proberen.

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?