Klacht UltraBright Clinic: MISLEIDENDE RECLAME ULTRABRITE VIA WEBDEAL.COM

# 195021
Nico

Op het eerste gezicht een hele mooie reclame waarin helemaal niet gesproken wordt over enige kosten die er aan vast hangen. Dus denk ik mooi laten we hier maar eens op reageren. Het registratie proces doorlopen en er wordt nog steeds niet over geld gesproken, dus het registratie proces doorlopen en het verstuurd. Op de site nog wel een melding van dat ik een bevestigingsmail toegestuurd zou krijgen. Bij het lezen van de bevestigingsmail kwam het pas naar voren, hierin stond dus het volgende "Uw bestelling is in behandeling. We gaan uw bestelling met de grootste zorg gereedmaken voor verzending. In de meeste gevallen is uw pakket de volgende werkdag al in huis. Het pakket wordt bezorgd door PostNL of DPD. Bij uw pakket zit geen factuur, deze ontvangt u binnenkort digitaal via email.

Pakketje terugsturen met een begeleidend dat dit misleidende reclame is en dat ik dit niet op prijs stel.

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?