Klacht UltraBright Clinic: Na bestellen van een gratis proefzending zit je vast aan abonnement en beweren een machtiging te hebben om doorlopend geld v

Lian

Proefpakket besteld en ontvangen,, 3 pennen en een klein foldertje met de gebruiksaanwijzing.
Kreeg na twee weken een vreemde mail dat ik een machtiging had afgegeven om 79,99 van mijn rekening af te halen.
Probeerde het bedrij te bereiken maar ze namen niet op.
Toen dat wel het geval was kreeg ik iemand aan de lijn die vertelde dat ik te laat was met het terug sturen van twee pennen en dat ik nu lid was van een vip club.
Ik vertelde dat ik niet een bestelling had gedaan maar dat het om een gratis proefpakket ging.
Reactie........... De verbinding werd door betreffende persoon verbroken.
Mijn adresgegevens verwijderen uit het systeem en geen geld meer afschrijven van mijn rekening, machtiging is nooit afgegeven, heb niets getekend.

Mijn gegevens uit het systeem en geen geld van rekening schrijven zonder machtiging, die is nooit afgegeven.
Dit is diefstal!

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?