Klacht UltraBright Clinic: Niet gesloten overeenkomst.

Klachtnummer
# 120042
Gebruiker
d.bojanovska@upcmail.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op datum 14 juli 2015 ontving ik van Stichting Foundaation Docdata Payments (in naam van Premium Plus International AG) om eenmalig een incasso opdracht van 79.99 € af te schrijven van mijn rekening wegens lidmaatschap.
In een advertentie/een website heb ik ingestemd met de ontvangst van een gratis proefpakket zonde verdere verplichtingen. Er is mij niets gevraagd bij bestelling van proefpakket over een lidmaatschap.
Aangezien er geen sprake is van een door mij verrichte toestemming-ook geen mondelinge toestemming-die nodig is om een overeenkomst tot stand te doen komen, beschouw ik het ( de)door u toestuurde(contract/rekening of product)als ongevraagd.
Vandaag stuur ik de gratis prof monsters ook naar u terug.
Met groeten, D. Bojanovska

De oplossing

Zolang de boven genoemde bedrijf niet slaagt een bewijs van mijn toestemming te verschaffen, dat ik vroeg om lidmaatschap, zal ik mij niet gebonden achten aan het contract en niet verplicht zijn u iets te betalen.
Ik wil dat u mijn (door u zogenoemde) contract seponeert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen