Klacht UltraBright Clinic: Ongepaste sommering incasso voor niet overeengekomen vervolgpakketten

sjoerd schwibettus

Via email van buurvrouw teken ik in op proefpakket. Ik maak zelf verzendkosten over en ontvang proefpakket. Utra bright achterhaalt mijn bankgegevens en laat voor vervolgpakketten van mijn bankrekening afschrijven ad euro 79,99. Ik blokkeer omdat ik niks ben overeengekomen. Nu wordt de buurvrouw E. Chau lastig gevallen. Zij ontvangt vervolgpakket en heeft dit teruggestuurd. Zij ontvangt een aanmaning en een dreiging voor incasso met verdere verhoging.

Ik ben als consument niet gehouden aan deze impliciete vervolgafspraken. Ook kan ultra bright dit niet afdwingen door de impliciete en verhulde contract door de toezending van proefpakket en betaling van verzendkosten. Ik heb geen toestemming of directe overeenkomst hiertoe getekend of mondeling afgesproken.

ik wil van contract af en niet verder worden lastiggevallen.
Er is geen overeenkomst aangegaan voor vervolgpakket en abonnement.
het proefpakket was gratis.
Er is misleiding in het spel door dat niet duidelijk was dat je deels het proefpakket terug moest sturen

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?