Klacht UltraBright Clinic: ongeschoft bedrijf

desiree

ik heb enkele weken een proefpakket ontvangen van ultrabright clinic nadat ik erachter kwam dat ik een abonnement had heb ik alles opgezegd en hier heb ook een reactie op ontvangen.ik heb gevraagd of ze mijn gegevens wilden verwijderen,maar dat hebben ze niet gedaan zodat ik verschillende mails heb ontvangen van een incassoburo uit amsterdam,hier heb ik ook e-mail naar toegestuurd om mijn gegevens te verwijderen,want ik heb niets met ultrabright clinic te maken,maar nu hebben ze toch € 86,46 van mijn rekening gehaald,ik heb het terug laten storten,want ik heb geen toestemming gegeven.ik vind het onbeschoft van dit bedrijf om dit zomaar te doen.

verwijder mijn gegevens want ik wil niets met ultrabright clinic of een incassoburo uit amsterdam te maken hebben

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

desiree
    ik heb mijn rekening laten blokkeren en na verschillende e-mails hebben ze laten weten dat ze mijn gegevens gaan verwijderen,tip ze hebben een zogenaamde aangetekende e-mail gestuurt met naam van kpn ik had er nog nooit van gehoord en heb de e-mail geweigerd en verwijderd

desiree

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?