Klacht UltraBright Clinic: ongewenst contract

Klachtnummer
# 113371
Gebruiker
bullshit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net als alle andere klachten, heb ik een proefpakket aangevraagd.

En zit ik nu vast aan een contract die ik niet wil.
Dit contract heb ik opgezegd zodat ik niet meer onverwachte rekeningen en pakketjes krijg. Ik heb nooit toestemming gegeven voor een abonnement.

Ik krijg nog steeds brieven binnen om een achterstallige betaling te doen, maar dat ga ik ten alle tijden niet betalen omdat ik daar niet om gevraagd heb.

De oplossing

Mij uit het systeem verwijderen en nooit meer van deze bullshit horen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen