Klacht UltraBright Clinic: Onterechte inschakeling incassobureau door ultra bright

Klachtnummer
# 124098
Gebruiker
Adriana K.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn man heeft onlangs een proefpakket whitener ontvangen voor, zo leek het althans, alleen de betaling van de verzendkosten.
Even later volgde een flinke rekening van nog eens 70 euro!
Bleek dat je, als je het pakket geopend had, die 70 euro moest betalen.
Pakket dus ongeopend retour gestuurd met een aangetekende brief dat ik mij niet gebonden acht aan enige verplichting jegens ultra bright en dus verder niets wens te betalen.
Vervolgens daarna een aantal agressief getinte mails met het bezoek om "uw schuld" aan ultra bright te betalen.
Vervolgens blijft het even stil. Valt er ineens op de deurmat een brief van incassobureau Alektum op de deurmat.
Het bedrag was inmiddels "opgelopen" tot wel 121,73 euro.
Vervolgens een aangetekende mail met dezelfde inhoud met dezelfde dreigementen van rechtszaak, buitengerechtelijke kosten ed.
Daarna gebeld met de debiteurenadministratie over deze kwestie.

De oplossing

Ik wil dat er geen onterechte dreigementen met incasso en onterechte facturen meer komen en al helemaal geen zendingen meer ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen