Klacht UltraBright Clinic: Opzegging.

Klachtnummer
# 135836
Gebruiker
patricia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ooit een proef sample besteld en nu zit ik vast aan een abonnement terwijl ik dit absoluut niet wil. Ik heb tevens ook een pakket niet ontvangen maar wel een rekening gekregen en toch maar betaald omdat er mailtjes binnen bleven komen.

Bijdeze wil ik mijn abonnement opzeggen en geen producenten meer ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Patricia van Roekel.

De oplossing

Ik wil van mijn contract af en eenmalig de 80 euro terug omdat ik geen pakket ontvangen heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen