Klacht UltraBright Clinic: proefpakket besteld nu ongevraagd/ongewenst abonnement

Klachtnummer
# 99976
Gebruiker
gvk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ook een gratis proefpakket besteld en me gelijk na ontvangst van het bericht : U heeft via een initiële iDEAL betaling een machtiging afgegeven voor een doorlopende SEPA incasso aan Docdata Payments ten name van Premium Plus International AG , op de website afgemeld waarvan ik ook een bevestigingsmail heb ontvangen.

24-02 bericht ontvangen dat ze 20-02 proefpakket gaan verzenden, 25-02 gelijk bericht gestuurd dat ik niets heb ontvangen maar dat ook niet meer hoefde na de mededeling een abonnement te hebben afgesloten .
Omdat ik vergeten was te melden dat ik ook mijn geld terug wil de volgende dag nog even gemaild met daarbij de boodschap nog steeds niets gezien te hebben. ( maar ook niet behoef )

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en daarna nooit meer wat van ultrabright ontvangen en horen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?