Klacht UltraBright Clinic: Proefpakket is geen proefpakket maar een abbonament je moet er dik voor betalen

Geisha

Ik heb in december een proef ontvangen van ultra bright.Ik heb een setje van drie stiftjes gekregen. Er is mij nooit op gewezen dat ik aan een abonnement kwam te zitten. Ik heb echter maar een en niet twee pakketten ontvangen. Deze tweede pakket heeft ultra bright ook wel geannuleerd.zij hebbenmij nooit om eerste pakket geïnformeerd dat ik een stift gratis mocht gebruiken en de andere twee terug moest sturen als ik er niet tevreden mee was Nu naar ruim zes maanden krijg ik alsnog een factuur voor iets wat ik van mijn levensdagen nooit zou kopen. Ik heb het gevoel dat ik vreselijk word opgelicht omdat ik dacht dat ik een PROEF kreeg.Ik heb contact met ultra bright opgenomen over hoe en wat en waarom ik deze factuur krijg. De mevrouw aan de telefoon zei dat ze al meerdere keren hebben geprobeerd om het bedrag van mijn rekening af te schrijven wat helemaal niet kan omdat ik nooit mijn rekeningnummer aan hen heb opgegeven. Deze kon zij ook niet vinden nadat ik er naar vroeg.

De rekening annuleren omdat mensen er mee opgelucht zijn.
Als ik had geweten dat ik moest betalen had ik nooit er mee in gegaan. Er is ook nooit om betaal gegevens gevraagd.

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?