Klacht UltraBright Clinic: Proefpakket Ultra Bright

H. Smit

Een gratis proefpakket, drie pennen, besteld en de porti betaald. Na ontvangst een rekening ontvangen van € 79,99 met als omschrijving: Ultrabright -T4W start. Ik had zgn. ook een machtiging gegeven aan Stichting Foundation Docdata Payments voor incasso ten name van Premium Plus International AG. Ik heb hiervan en van een lidmaatschap tijdens het bestellen niets gelezen,. Ik heb contact gehad met Ultra Bright en moest de twee ongebruikte pennen retourneren en wachten op hun mail van ontvangst daarvan. Daarna kon ik de betaling ongedaan maken. Allemaal gehoord van een aardige dame aan de telefoon. Na weken wachten geen mail ontvangen en het geld is afgeschreven. . Contact met Ultra Bright is niet meer mogelijk; hoe nu verder???

GEWENSTE OPLOSSING Wil geen incasso, geen lidmaatschap en geen verdere herhaal bestelling.

Ik wil bericht van Ultra Bright dat de twee pennen retour ontvangen zijn en ik wil die € 79,99 terug.

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?