Klacht UltraBright Clinic: Ten onrechte een abonnement

Klachtnummer
# 96573
Gebruiker
Whoeff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een pen besteld om wittere tanden te krijg voor € 3,99. Kreeg 3 pennen gestuurd begreep het al niet maar heb dit aan de kant gelegd omdat ik geen tijd had. Kreeg vorige week een e-mail waarin staat dat ik een VIP lid ben geworden. En dat er een bedrag van € 79,99 van mijn rekening wordt afgeschreven. Er schijnt in de kleine lettertjes iets te staan hierover. In de mail staat ook dat ik hiervoor toestemming heb verleend, nou dat heb ik dus niet. Ik heb alleen de eerste rekening via Ideal betaald.
Heb nooit voor een abonnement getekend en naar mijn weten wordt je pas lid als je er voor getekend hebt.
Gebeld naar het gratis nummer werd niet opgehaald.

De oplossing

Retour nemen van die 2 pennen en geen lidmaatschap en geen factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen