Klacht UltraBright Clinic: ultra bright pen die gratis was, misst toch voor betaald worden

Klachtnummer
# 193480
Gebruiker
zakkenrollen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een proefpakket aangevraagd, een paar dagen later kreeg ik een dikke rekening. Nu probeer ik al een paar dagen door te gevrn dat ik de proefzending terug heb gestuurd. Maar we krijgen betaal herinneringen.

De oplossing

Dat we de proefzrnding niet hoeven te betalen, wamt we hebbrn hem retour gestuurd binnrn de opzicht termijn.I

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen