Klacht UltraBright Clinic: ultra bright proefpakket

Klachtnummer
# 100545
Gebruiker
Lana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Proefpakket aangevraagd. GRATIS. wel 3,99 verzendkosten.
Na enkele dagen krijg ik bericht dat ik akkoord ga met een doorlopende afschrijving per SEPA-incasso van het bedrag van 3,99.

Nu na 4 weken ontvang ik een nota van 79,99 voor het product.
Blijkt dat er in het proefpakket 2 pennen extra in zitten waar nu voor betaald moet worden. Deze mocht ik binnen 2 weken terug sturen.
Volgens UltraBright was dit duidelijk ( in de hele kleine grijze lettertjes)
Nu mag ik het product niet meer retourneren.
Het is misleiding!!!!

Bij de klantenservice van Ultrabright zijn ze niet voornemens te helpen.

De oplossing

Ik wil niet betalen, iets wat ik heb niet besteeld!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen