Klacht UltraBright Clinic: Ultrabright, ouderwetse kleine-letters-oplichting

rwhnmnn

Ik dacht een gratis proefpakket te ontvangen van de Ultrabright Clinic om eindelijk eens witte tanden te krijgen, maar kreeg een abonnement in de maag gesplitst a 80,-- TACHTIG EURO. Na ontvangst van 3 pennen had ik 2 pennen moeten retourneren als ik een gratis sample wilde hebben. Ik kon dat niet omdat ik op dat moment in Londen was bij de geboorte van mijn eerste kleinkind. Inderdaad staat het vermeld, maar zo klein en onopvallend dat het me niet is opgevallen. Bellen met de helpdesk helpt ook niet. Die zijn al zo afgestompt dat redelijk discussiëren niet mogelijk is. "U heeft de zending een maand geleden gekregen en heeft dus niet tijdig gereageerd." Ik reageer nav de rekening die pas na 4 weken wordt verzonden! Waarom niet direct bij de eerste zending; 'indien u niet 2 pennen retourneert, moet u deze factuur betalen." Dit is duidelijk een vooropgezette val, zonder intentie om een product gratis te promoten. Pas dus op medenederlanders en ga NIET in zee met Ultrbright Clinic!

Mijn 80,-- euro terug!

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?