Klacht UltraBright Clinic: Ultrabright gratis proefpakket (maar niet heus)

linda

Gratis proefpakket van Ultrabright, 3 sticks ontvangen om wittere tanden te krijgen.
Moest wel verzendkosten betalen.
Na enkele weken krijg ik een rekening van 79,99, 2 van de 3 sticks hadden retour gezonden moeten worden. Stond in hėél kleine lettertjes aan de achterkant van de bijgesloten reclame folder waar normaliter de adresgegevens staan, dus niet een reden om dit te lezen.
Heb gebeld met utlrabirght klantenservice maar onvriendelijk dame kon alleen zeggen dat je de kleine lettertjes had moeten lezen,daarna gooide zij de telefoon erop. Waarschijnlijk geïrriteerd door alle voorgaande telefoontjes.
Heb bank opgegeven blokkade op rekening van ultrabirght te zetten.
Ultrabright heeft middels betaling van de verzendkosten je rekeningnummer achterhaalt en heeft geen toestemming voor incasso .
Ik zou graag willen dat er niet meer mensen de dupe van kunnen worden en dat zij gerechtelijk vervolgd worden voor misleiding.
Linda

niets betalen en zogenaamde lidmaatschap van ultrabright clinic opheffen.

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?