Klacht UltraBright Clinic: UltraBright

Memoli

HALLO NEDERLANDERS Wordt Wakker en NIET BETALEN Dit is Serieus Weg met de al die aanmaningen KLACHT Voor UltraBright..
Ik heb gereageerd op een advertentie waarin stond : GRATIS
"wil jij een stalende witte lach? Dat kan! Ter introductie van ons nieuwe product zijn wij op zoek naar 500 mensen die de Ultra Bright Whitening Pen vrijblijvend willen proberen. JA IK WIL HET GRATIS PROBEREN"
Dan volgt een pagina waarbij ik via ideal voor verzendkosten € 4.95 moet betalen. Dat vind ik nog alle redelijkst. Op deze slinkse wijze komen jullie wel in het bezit van mijn rekeningnummer.
Dan ineens wordt per post 3 stuks Ultra Bright Whitening Pennen bezorgt en volgt iets later een mail dat ik akkoord zou zijn gegaan met een automatische incasso van €80.81 en €80,90 Ook blijkt dat je een opengemaakte verpakking niet retour kan worden gezonden. ULTRA BRIGHT TEETH WHITENING PEN
GEWENSTE OPLOSSING Is dat deze oplichterijen Gewoon een BOM gooien

ZE MOETEN OPHOUDEN MET BRIEVEN EN AANMANINGEN TE ZENDEN EN ZE MOETEN OOK AAN IEDEREEN DIE BRIEF HEEFT GEKREGEN EXCUSES BIEDEN ANDERS MOETEN ZE HARD AANGEPAKT WORDEN BV: EEN DIKKE BOETE NEER TE LEGGEN ANDERS HOUD HET NIET OP

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?