Klacht UltraBright Clinic: ultrabrightclinic

Klachtnummer
# 93287
Gebruiker
kate081207
Datum
0 reacties

Details

De klacht

paar dagen terug heb ik een proef pakketje besteld voor 3,99, maar kreeg al vrij snel een mail dat ik aan een abonnement vast zat. Dit houd in dat ik steeds een zending toegestuurd krijg en er automatisch 79,95 van mijn rekening word afgeschreven. Nu begreep ik dat je dit kan voorkomen door 2 verzegelde pennen binnen 14 dagen terug te sturen. Nu heb ik dit gedaan, pennen waren nooit verzegeld. Volgens track en tracé is mijn zending afgeleverd. Vreemde is dat het is afgeleverd op een ander adres dan dat ik heb opgegeven. bij track en tracé staat het originele adres wel vermeld. Maar nu hoor ik dus niks meer. Gebeld, mail gestuurd, helemaal niks. Ik heb nooit toegestemd in een abonnement, dus zal er ook alles aan doen die afschrijvingen te voorkomen.

De oplossing

Ik wens uit hun bestand te worden gehaald en dat er verder niks wordt afgeschreven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UltraBright Clinic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UltraBright Clinic?