Klacht Ultragadgets: Defect product.

Tom

Ik bestelde een product op ultragadgets.nl en kreeg het de volgende dag thuisgestuurd. Wanneer ik het openmaakte bleek het defect te zijn( alles geprobeerd, geen gebruiksaanwijzing). Omdat ik het oneerlijk vond dat ik moest opdraaien voor de verzendkosten terug vroeg ik de verkoper wat zijn beleid hierover was. Immers heeft hij mij een defect product geleverd en betaal ik daar de rekening van. Vervolgens kreeg ik een mail terug waarin hij(*******) mij niet serieus nam, hij vond me ''ongeloofwaardig''. Wel vroeg hij wat er mis was met het product. Ik heb die mail beantwoord maar vervolgens heeft hij mij schaamteloos genegeerd. Na een paar dagen zijn reactie afwachten heb ik het product nu teruggestuurd(21 dagen na ontvangst) en gedwongen de verzendkosten voor mijn rekening genomen, Ik vind dit geen service. Ook is het retourrecht en de herroepingstermijn onduidelijk, op de site staat 30 dagen, in de voorwaarden 14. Ik weet nu niet of ik mijn geld nog terug krijg,

Ik wil dat hij naast de prijs van het product + verzendkosten mij ook nog de verzendkosten voor het terugsturen vergoed. Die kosten zijn 6,95. Ook zijn excuses gewenst.

Ultragadgets
    Beste,

Deze klant heeft het artikel nooit teruggestuurd. We hebben inderdaad aangeboden het artikel terug te sturen op eigen kosten, maar bij ontvangst het artikel te controleren en alles te gaan crediteren ook de terug verzendkosten.
    Deze klant was trouwens zeer grof in het communiceren.

Groet,
    Michel Thomissen

Ook een klacht indienen over Ultragadgets?