Klacht Ultragadgets: Defect product.
Details
De klacht
Ik bestelde een product op ultragadgets.nl en kreeg het de volgende dag thuisgestuurd. Wanneer ik het openmaakte bleek het defect te zijn( alles geprobeerd, geen gebruiksaanwijzing). Omdat ik het oneerlijk vond dat ik moest opdraaien voor de verzendkosten terug vroeg ik de verkoper wat zijn beleid hierover was. Immers heeft hij mij een defect product geleverd en betaal ik daar de rekening van. Vervolgens kreeg ik een mail terug waarin hij(*******) mij niet serieus nam, hij vond me ''ongeloofwaardig''. Wel vroeg hij wat er mis was met het product. Ik heb die mail beantwoord maar vervolgens heeft hij mij schaamteloos genegeerd. Na een paar dagen zijn reactie afwachten heb ik het product nu teruggestuurd(21 dagen na ontvangst) en gedwongen de verzendkosten voor mijn rekening genomen, Ik vind dit geen service. Ook is het retourrecht en de herroepingstermijn onduidelijk, op de site staat 30 dagen, in de voorwaarden 14. Ik weet nu niet of ik mijn geld nog terug krijg,De oplossing
Ik wil dat hij naast de prijs van het product + verzendkosten mij ook nog de verzendkosten voor het terugsturen vergoed. Die kosten zijn 6,95. Ook zijn excuses gewenst.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.