Klacht UMC Zorgverzekeraar: Systeem fout aan hun kant zorgt voor veel extra kosten bij mij, ronduit schandalig.

Carlo van Melis

Ik heb mijn verzekering bij jullie stopgezet samen met de zorg verzekering van mijn vriendin, toen heb ik een nieuwe zorgverzekering af proberen te sluiten bij CZ in Januari, kreeg ik van hun te horen dat jullie mij nooit hebben uitgeschreven. aangezien ik de procedure op precies dezelfde manier heb uitgevoerd als mijn vriendin en op dezelfde dag was dit nogal een verassing. Nu is dit duidelijk een fout van het systeem van het UWV, maar een oplossing was niet meer mogelijk. Ze lijken alles te proberen om klanten te houden, zelfs het oplichten ervan, en met service die zo ongelooflijk slecht is is dat wel te begrijpen.

Compensatie, ik heb meerdere keren gebeld en gechat met hun en hier dagen aan besteed, mijn tijd is kostbaar en ik wil niet meer betalen omdat zij een fout hebben gemaakt in het systeem. dus ik wil alle kosten (inclusief de verhoogde zorgverzekerings kosten die ik door hun schuld gedwongen wordt te maken.

Ook een klacht indienen over UMC Zorgverzekeraar?