Klacht Under Armour: "Onverklaarbare" vlekken op schoenen / slechte klantenservice

KK1978

Vocht/zweetvlekken op bovenkant schoenen binnen enkele dagen na aankoop en gebruik. De vlekken blijven (wel minder donker) zichtbaar, zelfs na drogen. Mail gestuurd naar klantenservice van Under Armour, waar ik een (standaard) antwoord krijg dat het geen productiefout is en ze me niet verder kunnen assisteren. Verder geen enkele intentie van hun kant om een oplossing (in welke vorm dan ook) te vinden of aan te bieden. Heen en weer gemaild dat ik het er niet mee eens ben, maar ze blijven voet bij stuk houden. Mijn vraag hoe de vlekken dan wel ontstaan zijn wordt genegeerd / niet beantwoord. De meest recente reviews van het betreffende product zijn allemaal lage scores: https://www.underarmour.nl/nl-nl/herenlaarzen-ua-valsetz-rts-1.5/3021034.html?dwvar_3021034_color=201

Wat me het meest stoort is hun gebrek aan meedenken, of oplossingsgericht denken. Hun laatste e-mail antwoord maakt me woedend:
---
Response By Email (Ingrid) (01/06/2020 04:29 AM)
Hello Kevin,

Wij verschillen van mening over of het product deugdelijk is.

Ik sluit deze e-mail conversatie en verwijs terug naar onze eerdere antwoorden.

U zult geen antwoord krijgen op wat de vlekken dan wel zijn.

Hoogachtend,

Customer Service Supervisor
I WILL PROTECT THIS HOUSE!
---

Financiele compensatie. Volledig, ik stuur het product terug. Gedeeltelijk, ik behoud het product.

Wij vinden dat Under Armour hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Under Armour?