Klacht Uni Witgoed Service: Bedrijf om niet te vertrouwen!!

Priya

Wij hebben een koelkast die niet meer koelt. Hierdoor hadden we het bedrijf
Uni-witgoed gebeld. Na de belafspraak kwam een werknemer van Uni-witgoed genaamd Ibrahim Simsek bij ons langs en hij heeft ons koelkast gerepareerd. Na de repartie hebben we een factuur ontvangen van 250 euro met een garantie van 2 jaar. De koelkast heeft ongeveer 1 week goed gewerkt en daarna niet meer!
Omdat er een garantie is van 2 jaar hebben we geprobeerd om hun hele tijd te bellen om ons koelkast weer te reparen. Uiteindelijk hebben we een ander werknemer van Uni-witgoed gesproken genaamd Haken. Hij had tegen ons gezegd dat er iemand vandaag (08-07-2015) langs zal komen tussen 10.00-13.00, maar er is niemand langs geweest en ze nemen ook ons telefoon ook niet meer op. Nog steeds proberen we hun te bellen maar niemand neemt op ik vind dit heel slecht service!!

Ik verzoek hun om ons het bedrag van 250 euro terug te betalen of onze koelkast weer goed te repareren.

Uni Witgoed Service is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Uni Witgoed Service?