Klacht Uni Witgoed Service: geen gespecificeerde factuur ontvangen

Klachtnummer
# 110709
Gebruiker
hekje55
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 3 weken wacht ik nog steeds op een reparatiebon ivm de beloofde twee jaar garantie. Reparatie kostte €241,--. 2 keer gebeld. 2 keer een app gestuurd en nog steeds niks. Hoe ingewikkeld kan het zijn. Ik kan nu niet bewijzen wat er gerepareerd is. Dus als dat het onderdeel het binnen 2 jaar begeeft kan ik fluiten naar de garantie.

Gewenste oplossing

Een specificatie van de reparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Uni Witgoed Service is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Uni Witgoed Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen