Klacht Uni Witgoed Service: Geen reactie na mislukte reparatie

Klachtnummer
# 155718
Gebruiker
Pieter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op zaterdag 30 januari heeft een reparateur van Uni Witgoed de rubberen manchet in mijn wasmachine vervangen. Na zijn vertrek heb ik de wasmachine laten draaien en bleek dat de manchet niet goed geïnstalleerd was. Ik heb direct een sms bericht gestuurd.
Op maandag 1 februari heb ik een telefonische afspraak gemaakt met de reparateur. Deze zou op vrijdag 5 februari opnieuw langs komen. Na een sms-bericht en een onbeantwoorde voicemail met het verzoek om contact op te nemen heb ik niets meer van de reparateur vernomen.
Bij verhuizing nadien van de wasmachine kwam een spanring onder het apparaat vandaan die bij de bevestiging van het manchet gebruikt had moeten worden. De reparateur heeft hier geen melding van gemaakt tegenover mij. Ik heb inmiddels een nieuwe wasmachine aangeschaft.

De oplossing

Op maandag 1 februari is € 113 van mijn rekening afgeschreven voor de mislukte reparatie. Ik zou bereid geweest zijn om voor de tweede afspraak te betalen. Na het uitblijven van reactie ben ik van mening dat ik voor een ondeugdelijke reparatie betaald heb en vind ik het logisch dat ik het betaalde bedrag gerestitueerd krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Uni Witgoed Service is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Uni Witgoed Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen