Klacht Uni Witgoed Service: onverantwoordelijk, niet professionele dienst

Klachtnummer
# 101417
Gebruiker
Archer
Datum
4 reacties

Details

De klacht

This guy is a cheater!!!!!!! He doesn't know how to fix dishwasher at all! In almost 3 months, he came to my place least 8 times, just take away the machine and bring back after few days, but problem not solved at all! During this period he promised many thing, including fix machine, call back on certain time, show up on someday, and change another machine, but NEVER KEEP PROMISE!!!!! Although he agreed 2 years warranty, but when he just disappeared when realizing incapable of repairing it. I gave many calls and messages, but he never replied ever since few months ago. It's very dishonest and indecent of this guy! I was so regret to pay him. Strongly advise everybody not to use his poor service!!!

De oplossing

Keep his promise to replace a new dishwasher.

4 reacties

  1. Auteur
    Uni Witgoed Service
    Datum
    Hi
    Waarom ben ik een cheater
    Vaatwasser gerepareerd eerte klacht was hij werkte helemaal niet nam geen water draaide motor niet na eerste reparatie gemaakt vooraf afgesproken prijs netjes afgehandeld na de reparatie was ik een held voor de klant
    Over 3 weken terug gebeld hij woort niet warm (totaal andere klacht) afspraak gemaakt na gekeken het element was defect heb uitgelecht dat een andere onderdeel defect was klant was tuurijk niet blij noemde gelijk mijn een oplichter hij wilde niks betalen ik dacht oke voor tweede reparatie ga ik niks rekenen ga ik gewoon gratis maken ineens was weer een held en een top service over 4-5 weken klant belde mij en zij dat het apparaat niet afpompte heb uitgelegd over de eerste en de tweede reparatie een nieuwe probleem wat ik van vooren niet kan weten uitgelegd nee bij hem was het nee hij wilde niks betalen maar ik ga niet een reparatie uitvoeren en garantie op de hele apparaat geven ik heb de tweede reparatie gratis uitgevoerd nu ben ik een oplichter in hun ogen dit is mijn verhaal wie er gelijk heb mogen mensen zeggen.
  2. Auteur
    Archer
    Datum
    1. In the beginning he promised to fix the machine for 235 euro, indicating ONLY motor problem, not others. If he could have told me all the problems, I wouldn't decide to fix.
    2. He cheated me that my machine was relatively new model, but it's already 10 years old which I didn't know because I just got the house.
    3. In our last contact, he promised to replace with another machine, but disappeared ever after, even I left many messages and calls. It's very irresponsible!!!
  3. Auteur
    Uni Witgoed Service
    Datum
    1- wij geven garantie op de gerepareerde onderdeel en kunnen van vooren niet weten wat er nog kapot gaat.
    2- 10 jaar is niet oud voor een bosch inbouw vaatwasser is altijd moeite waard eerlijke advies is dat fout?
    3- mijn telefoon staat altijd aan
    4 - als oplossing wil je een nieuwe vaatwasser? Het is een grap volgens mijn ik stel je een voorstel 100 euro betaal ik je verder hep ik geen oplossing voor je
  4. Auteur
    Archer
    Datum
    1. I was asking for thorough inspection, not only one part. Who would repair a part when the entire machine is broken?
    2. 10 years is not old !? Obviously you are not honest.
    3. Yeah mobile is on but never pick up and respond....
    4. A joke? Apparently you are making joke of your own business...
    5. I don't trust anything from you. Pay my money back and you can take the machine away.

Ook een klacht indienen over Uni Witgoed Service?