Klacht Uni Witgoed Service: OPLICHTING - 'ontdooier' van mijn Samsung koelkast is kapot

Shewel Pewel

Enige tijd geleden begon mijn Samsung koelkast te lekken en tot overmaat van ramp 2 weken geleden te piepen (temperatuurregelaar was van slag). 13-10-15 gebeld met Uniwitgoed (alias Realwitgoed), monteur is 15-10-15 langsgekomen en vertelde dat de 'ontdooier' kapot is, het onderdeel niet op voorraad is en besteld moet worden. Gaat 244EUR kosten en ik moet een aanbetaling doen van 140; uiteindelijk 100 aanbetaald. Het zou 10 dagen duren alvorens het onderdeel binnen is en hij zou 1 dag voor het repareren bellen zodat ik de koelkast tijdig kon ontdooien en uitruimen. Vanochtend (28-10-15) gebeld, maar vanwege een computerprobleem kon hij me niet verder helpen; ik zou worden teruggebeld. Ruim 5 uur later nog niks vernomen en op alle nummers (0617420202, 08000221943 en 0642792797) wordt niet meer opgenomen of zijn niet meer in gebruik. Heb op 2 nummers een voicemail achtergelaten dat ik graag mijn geld terug wil hebben en anders naar de politie stap om aangifte te doen van oplichting.

Graag wil ik mijn aanbetaling (gedaan via pinbetaling) van 100EUR teruggestort krijgen op mijn rekening.

Uni Witgoed Service is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Shewel Pewel
    Niks van dit malafide bedrijfje vernomen, niet telefonisch of per email. Zal aangifte doen bij de politie zoals ik eerder heb aangegeven te doen.

Shewel Pewel

Ook een klacht indienen over Uni Witgoed Service?