Klacht Unibet: wil graag mijn geld terug

Klachtnummer
# 358871
Gebruiker
klacht3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb op 24 maart 2019 100.00 euro gestort.
ze wilden dat ik een id scan zou turen dat heb ik natuurlijk niet gedaan en meteen de aanmelding van Ankie schraa geanuleerd en mijn geld terug gevraagd.
dus niet ze weten namelijk met welke iban je stort en dan kunnen ze op het zelfde iban nummer terug storten.

De oplossing

ze vragen of ze mijn 100,00 terug storten

Op Fschraaswinkels

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Unibet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Unibet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen