Klacht Unic parts: intimidatie

Ludmilla

Ik ben vanochtend gebeld door Unic parts dat ik een bedrag van € 244 moet betalen daar ik nooit betaald zou hebben voor de eurolottery. Ik heb geantwoord dat ik hier geen lid van ben. Het gesprek liep niet echt vriendelijk. Ik zou e-mail hebben ontvangen op mijn e-mailadres wat ik al jaren niet meer gebruik. Contact gezocht met oude provider om mijn oude e-mails te kunnen inzien. Dit zal binnen 7 werkdagen worden gerealiseerd. Contact gezocht met Unic parts maar er werd mij duidelijk verteld dat ik moest betalen en anders ging het naar de gerechtsdeurwaarder. Ik heb nog nooit schriftelijk iets mogen ontvangen van een achterstallige betaling. En dit schijnt dus al 2 jaar te zijn .Ik heb de eurolottery gemaild op het adres wat ik door heb gekregen van Unicparts, info@eurolottery.eu om gegevens op te vragen. Ik ben erg geschrokken hoe dit alles is gegaan en vooral hoe men telefonisch erg dreigend je de zenuwen geven. Ik zal uiteraard betalen als het blijkt dat ik fout ben geweest wat mij onwaarschijnlijk lijkt .

uitstel van betaling zolang ik niets heb ontvangen van de eurolottery en de e-mail kan checken of ik wat heb ontvangen.

Wij vinden dat Unic parts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Unic parts?